ביקורות HGH-X2, תוצאות, ואת המצרכים [מגובים על ידי מחקרים]

Posted on

HGH-X2 הוא אחד תוספי HGH העליונים בשוק וכבר בנה את מוניטין מוצק כמוצר איכותי במשך מספר שנים. יוצרי HGH-X2 כבר ידועים למוצרי פיתוח הגוף האחרים שלהם כמו Dianabol ו Trenorol (Trenbolone).

כשמדובר HGH-X2, היצרן, הגורף מטורף, לא קמץ כשמדובר מרכיבים חזקים! לעומת גלולות מובילות HGH אחרים, HGH-X2 יש גם רמות גבוהות של מרכיבים חזקים כמו Mucuna Pruriens ו עוזרר oxyacantha.

מגנזיום Stearate ב HGH-X2 עוזר להגדיל את הזמינות הביולוגית של החומרים, כך שאתה מקבל את המרב מכל מיליגרם יקרה.

מצרכי HGH-X2 גדר איך עובדים תוספת זו

עוצמת המינון של HGH X2 היא כל כך מסיבית כי הקובעים זקוקים לשני קפסולות כדי לקבל את כל המרכיבים לתוך מינון אחד!

אמנם זה רק צריך לקחת שני כדורים ביום לפני ארוחת הבוקר, להתנחם בעובדה שאתה תדלוק הגוף עם כל החומרים הללו ידועים כדי לשפר את רמות HGH:

1. Mucuna Pruriens (75mg)

מרכיב אורגני זה ידוע גם בשם שעועית קטיפה. Mucuna pruriens משפר את איכות שינה ובכך מגביר שחרור הורמון גדילה.

זה מאזן את רמות הורמון וירידות חרדה, שני מכשולים כדי ההרפיה והשינה עמוקה הדרושים לייצור HGH אופטימלי. GH קשורה קשר הדוק להאט שנת גל; וכך, הגידול GH לאחר צריכה של התוספת עשוי להיות אחראי לאיכות השינה המשופרת.

מדע מודרני גם מאשר Mucuna pruriens חרדת פינוקים מכיוון שהוא מכיל levodopa (L-DOPA).

במחקר קליני-נחשב גם אחד, L-DOPA במהירות גורם לעלייה משמעותית ברמות HGH פלזמה. האחוז המדויק של HGH להגדיל מגוונת עם הנושא.

pruriens Mucuna עלול לגרום להתפרצות הרזיה, אשר משפרת ושתיים הגדרת יתרונות רכב ואת השרירים בגוף הבטיחו עם X2 HGH.

2. מאקה (100mg)

הסיבה שאתה לא תמצא שום מרכיבי ויטמין בתוך המוצר הזה כמו כל תוספים דומים אחרים היא כי תחת ניתוח מדעי שנערך בשנת 1980, שורש מאקה כבר הכיל כמות גדולה של ויטמין B1, B11, ויטמין C, ואחרות 60 ופיטונוטריינטים שונים .

מאקה הוכח לרפא בעיות פוריות ובעיות הקשורות, להגביר את הסבולת החשק המיני שלך, לשפר את החשק המיני, להפחית מתח, ולשפר ביצועים אתלטיים.

והכי חשוב, חלה אימות חזקה כי מאקה הוא מסוגל לייצב המערכת האנדוקרינית שלנו, החלק של הגוף המנהל את רמות ההורמונים בגוף שלנו.

3. עוזרר ברי (Crataegus oxyacantha – 75mg)

אם הלב שלך הוא מוסת, חסום, או נחלש פשוט על ידי גיל, מחקרים הראו כי צריכה קבועה של פרותי יער עוזרד יכולה לעזור לעשות את הבדל עצום. זה גם יכול להוריד את לחץ הדם אם זה עלה פתאום, לעזור לנקות עורקים ולשפר את זרימת הדם בגפיים של הגוף.

יש כבר דיון בין המשתמשים או אם לא גורף מטורף באמת צריך לכלול מרכיב זה מאז הפרות הברים הזה יש עוד הרבה מה לעשות עם בריאות הלב ושיפור לב, לא את הפונקציה הורמונלית עצם.

עם זאת, יש לנו שוב מצאתי כי עוזרר בר היא בעל השפעות מרגיעות ומרגיעות לגוף שלך, אשר מסייע לטיפול בנדודי שינה בגלל חרדות. זו דוגלת הפונקציה של המרכיב שלה אחר, pruriens Mucuna , כדי לעזור לגוף שלך נכנס לשינה העמוקה.

בלוטת יותרת המוח הקדמית הממוקמת בתוך המוח שלך עובדת על המקסימום כדי לייצר הורמון גדילה אנושי כאשר אתם נמצאים במצב של שינה עמוקה.

4. L- ארגינין (10 מ”ג)

ארגינין היא חומצת אמינו הנפוץ שמתפקד חלוקת התא, תיקון רקמות, חסינות, ועל שחרור ההורמון. אמנם מקושר עם רמות HGH גבוהות, לפחות 10 מיליגרם ביום של ארגינין עשויים להיות נחוצים כדי לעורר את שחרורו של HGH במהלך החודש.

עם 1.5 גרם ארגינין, המשתתפים במחקר 1997 (כתב העת הבינלאומי של ספורט ותזונה) ראה רמות HGH שלהם להגדיל באופן משמעותי בהשוואה למשתתפים בקבוצת ביקורת.

רכיבים נוספים: מגנזיום Stearate, ג’לטין Shell, ובראון קמח אורז

HGH X2 באמת מספק כמויות מינון גבוהות אשר להתעלות תוספי מזון אחרים. לדוגמא, חלק מן החומרים שצוינו לעיל, כגון מאקה ו עוזרר בר, אולי לא נמצא גלולות HGH המובילות האחרות.

כל המרכיבים הללו מקושרים ישירות לשיפור רמות HGH, ותוצאות מוכחות עם מחקרים קליניים. כמה מהאלמנטים, כמו מגנזיום Stearate, כלולים כדי לשפר את היתרונות של מרכיבים אחרים.

ביקורות ותוצאות X2 HGX

עלות פוטנציאלית הארכת החיים שלך לא יסולא בפז, אבל זה לא אומר שאתה לא יכול להיות אחד מתוך מאות אלפי משתמשים מרוצים של X2 HGH היום. להלן התוצאות אשר נתפסים בעיקר X2 HGH:

1. בניית שריר

כמות HGH הזמינה בגוף משפיעה גם מסת שריר ואת צמיחה. אנו חווים הרבה של זה במהלך הצמיחה שלנו, אז ברגע פגענו הכל -30 שלנו מתחיל להידרדר.

השרירים שלנו מתחילים לאבד טון, מה שהופך אותם להיראות רפויים יותר. במשך זמן, זה גם הופך להיות קשה יותר כדי לבנות את השרירים שלנו למעלה הדורשים שעות נוספות במכון הכושר רק כדי להשיג את אותן תוצאות.

HGH X2 עוזר לך להתגבר על מכשול זה, במיוחד כאשר עמוס Dianabol.

2. שריפת שומן

תהה למה אנחנו משמינים מהר ככל שאנו מזדקנים, גם כאשר אנו צורכים אותה הכמות של מזון? HGH הוא גם אחראי על חילוף חומרים.

זה מצרף עצמו לתוך רקמות שומן ומתחיל תהליך של ליפוליזה או שריפת שומן.

זה מונע מהגוף לאגור שומן רב מדי בגוף וממיר אותו לאנרגיה. רק עם הפונקציה הזו, HGH X2 יכול לתת לך מראה רזה ולשמור אותך אנרגטי עבור היום העמוס שלך.

צמיחה 3.

HGH X2 גם עוזר לגוף שלנו להסדיר צמיחה נורמלית. זה מגרה את הייצור של IGF-1 בכבד השולטת צמיחה והתפתחות.

4. ומטבוליזם

אחד התפקידים המשמעותיים כי HGH X2 משחקת תפקיד הוא חילוף חומרים. ההורמון עצמו מגולל את הגוף כמה חלבון זה יכול לקחת וכמה זה אמור לשמש.

הוא שולט גם כמה שומן נשרף וכמה מאוחסן. HGH גם מסדיר כמה אנרגיה זמינה באמצעות הפיכת הגלוקוז לאנרגיה.

HGH משחק תפקיד מכריע רבים של תהליכים נורמליים של הגוף.

כל ירידה ברמתם בוודאי יש השפעה ישירה על בריאותנו. השרירים מאבדים הטון, העור מתחיל להתייבש וגיל, אנחנו מרגישים פחות אנרגיה, ואנחנו מתחילים לעלות במשקל.

כמה זמן עד שתראה תוצאות?

כאשר מדובר במתן תוצאות, HGH X2 לא מדבר ההייפ. הם מאוד ברורים כי תוצאות משתנות לאדם. עם זאת, רוב האנשים יחוו יתרונות בריאותיים בולטים – כמו אנרגיה יותר, יכולת אימון טובה יותר, שיפור כוח, שיער בריא ציפורניים, מצב רוח טוב יותר ליבידו המוגבר – בתוך 6 שבועות.

מאחר שאתה מקבל חומרי גלם איכותיים כגון בהשוואה לרוב גלולות HGH אחרים, אתה באמת יכול לצפות להבחין בתוצאות כאשר הן מתרחשות!

HGH-X2 ביקורות משתמשים

הבה נעיף מבט על מה חלק מהמשתמשים של-X2 HGH אומר על החוויה שלהם.

החומר הזה הוא נהדר! אני כבר עובד על הטופס שלי במשך שנה כמעט ורק חודש אחד על HGH ואני יכול סוף סוף לראות תוצאות אמיתיות. אני בדרך כלל מאבד המון מסת שריר בזמן שאני חותך ואכילה פחות משאיר אותי עייף במהלך האימונים שלי ואת הסופר כואב. לא עוד! – קלייב סנדרס

הורמון גדילה אנושי נשמע קצת כדי techy בשבילי אבל החומר הזה הוא כל כך טבעי ניסיתי את זה. עכשיו אני מזמין הסיבוב השני שלי. זה עובד. – J.Sims

זה כבר במחזור החיתוך הכי הטוב שלי מזה שנים! אני מזדקן כך רציתי לתת לעצמי דחיפה. שמעתי את זה שומר אותי צעיר אז ניסיתי את זה ואני אמשיך לנסות אותו. – LP42 

תופעות לוואי HGH-X2

כפי אומת על ידי היצרן של HGH-X2, המוצר ואין לו תופעות לוואי. עם זאת, מינון יתר עלול לגרום כמה בעיות אבל זה המקרה עם כל סוג של תרופות כמו גם. חוץ מזה, אף אחד מתחת 18 שנים או מי הוא בהריון או סובלים מכל מצב רפואי צריכים לחפש הסכמה והבהרה מתוך רופא מוסמך לפני הנטילה על HGH-x2.

ערך ואת ההמלצה

HGH X2 הוא קצת יותר יקר מאשר releasers הורמון גדילה האנושי מוביל אחר, במיוחד אם אתה צריך את זה עמוס Dianabol, Clenbuterol ו TestoMax. זה צפוי כי בהתחשב עוצמת שילוב מינון העצמה של סטאק הורמון גדילה.

אספקת 1 חודשים של X2 HGH רק תעלה לך בערך 85 $. עם זאת, אתה תקבל הרבה יותר טוב כאן עם הנחה 20% כי תחסוך לך 20 $ דרך הקישור למטה.

אתה יכול להרגיש בטוח כי אתה מקבל תמורה בעד הכסף שלך עם HGH X2, בעיקר משום שהחברה מציעה בחינם לכל מקום בעולם משלוח 14 ימים כסף בחזרה ערבויות. אם אתה לא מרוצה עם המוצר במהלך 14 ימי הניסיון שלך, אתה תקבל 100% של הכסף שלך בחזרה מינוס טיפול ומשלוח.

לחץ כאן כדי להזמין HGH-X2 מן CrazyBulk »

קנה עכשיו »
Gravatar Image
Zahra Thunzira is a Jakarta-based nutritionist and gym instructor. She’s also an adventure travel, fitness, and health writer for several blogs and websites. She earned her Master degree in Public Health from University of Indonesia.