סקירת הגנה חיסונית: מצרכים, הטבות, Pros & Cons

Posted on

שיפור ההגנה החיסונית מערכת

באקלים הנוכחי, בריאות היא על דעתם של כולם שכולנו חושבים “איך אני יכול להימנע לתפוס את קורונה?”

אנחנו רוחצים ידיים שלנו ללא הרף, עמד במרחק חצי מטר אחד מהשני והפעלה מייל כאשר שיעול מישהו.

אבל רבים מהחולים שלי שואלים אותי אם יש דרך להגביר את המערכת החיסונית שלהם כדי לעזור להגן עליהם.

מהי ההגנה החיסונית?

חיסון ביטחון הוא תוסף שנועד להגן ולשפר את המערכת החיסונית. התוספת מגיעה בצורת הסוכרייה היא טעם מתוק, אניס. אתה יכול לקחת עד 4 טבליות ליום כדי לעזור לחזק את מערכת החיסון, כמו גם נטילת התוסף לעת התאוששות עליית עזרה בהתמודדות עם קור / שפעת וסימפטומי וירוס כמו גם לחץ.

אם אתם מחפשים להגן ומשפחות הבריאות משלך, ההגנה החיסונית היא הפתרון בשבילכם.

ההגנה החיסונית מתאים לילדים בגילאי 12 ומעלה, כלומר תוספת זו יכולה לשמש את כולם כמעט במשפחה. ישנם גורמים רבים אשר משפיעים על המערכת החיסונית שלנו, מפני הצטננויות וירוסים לרמות גבוהות של מתח.

בני נוער יושבים בחינות יכולים למצוא את עצמם תחת לחץ עצום זה יכול להפחית את היעילות של המערכת החיסונית שלהם כדי להדוף פתוגנים, וכתוצאה מכך מרגיש עייף ומוזנח.

הצטננות יכולה להמיט הרס במיוחד כאשר אתה צריך להמשיך לעבוד או אין לי זמן להירגע ולהתאושש לחלוטין. על ידי הגנה על המערכת החיסונית שלך עם תוסף מוגבר כולל אבץ ויטמיני A, E ו- C, אתה תהיה מסוגל להדוף תסמיני הצטננות ואת הווירוס הרבה יותר מהר.

היתרונות של ההגנה החיסונית

ישנם יתרונות רבים נטילת תוסף ההגנה החיסונית על בסיס יומי כולל:

  • 14 מ”ג של אבץ לכל מינון יומי
  • 10 מ”ג ויטמין C לכל המינון היומי
  • מכיל ויטמינים A, E & C
  • מצרכים הם בחזרה על ידי מחקרים
  • טבעוני ידידותי
  • מתאים לילדים בגילאי 12 ומעלה
  • משלוח עולמי חינם
  • ערבות בחזרה כסף 100 ימים
  • מיוצר בבריטניה

איך חיסון ביטחון עבודה?

אחד המרכיבים העיקריים הגנה חיסונית ואבץ ויש סיבות רבות מאחורי האפקטיביות שלה כדי להפחית סימפטומים של הצטננות וירוסים. כאשר אבץ בשילוב עם Termini carboxyl טעונים שלילית של מעיל rhinovirus, זה מונע אותו הזנת התאים, ובכך לעצור את הנגיף להתרבות כל עוד.

מחקרים מראים כי אסיסטים אבץ בניהול זיהומים על ידי הצבת בלמים על התגובה החיסונית על מנת למנוע דלקת מופרזת שיכולה לגרום נזק נוסף. בסופו של דבר, האבץ הוא מועיל כמו שזה מרתיע את הפעולה של חלבון, בתורו לעצור כל דלקת עודף.

מצרכי הגנה חיסונית

מצרכי תוספת הגנה חיסונית

להלן כמה מן המרכיבים העיקריים שהיו מעורבים בפיתוח של תוסף זה:

  • סוכר
  • אבקת רוז היפ
  • Gluconate אבץ
  • אסרולה אבקה
  • מגנזיום סטיארט
  • אניס שמן

מכאן, זה הופך להיות די ברור כי הבחירה של חומרי תוספת זו הייתה טבעית ואורגנית. ישנו סכום נאה של עשבי תיבול, ויטמינים ומינרלים זמינים. כל אלה משלבים יחד תערובת רבת עוצמה כדי לספק שנמשך ההשבחה למערכת החיסונית של האדם ועל הבריאות הכללית. מסיבה זו תוספת זו הופכת אחת הדרכים הטובות ביותר כדי לחזק את הגוף בעונת שפעת.

יתרונות של מצרכים

מרכיבים טבעיים בגיבוי מחקרים 

יחד עם המרכיב העיקרי, אבץ, ההגנה החיסונית מורכב Rosehip המהווה מקור של ויטמינים A, E & C וכן אסרולה, אשר מכיל גם מקור של ויטמינים A & C. כל החומרים הטבעיים הללו תורמים כלפי מערכות החיסון תפקוד נורמלי.

מגנה מפני וירוסים בעונת ההצטננות והשפעת

וודא הגוף שלך יש רמות plenteous של ויטמינים אבץ, נותן לך את הסיכוי הטוב ביותר להגדיל את ההתנגדות שלך וירוסים מדבקים מאוד.

להגביל את משך הסימפטומים ההצטננות והשפעת 

לכסניות אבץ מגובים על ידי מחקרים אשר הביא את משך ההצטננות והשפעת כמו סימפטומים להיות מופחת על ידי עד 50%. הגנה חיסונית יכולה לשמש כדי להפחית את ההשפעה של סימפטומים ברגע שהם מתחילים ומהירות את זמן התאוששות כללי.

הגן על המערכת החיסונית שלך מרמות גבוהות של מתח

כאשר אתה לחוץ, ההשפעה מחליש את המערכת החיסונית וכך אתה מרגיש מוזנח ועייף כמו מיומנות של המערכת החיסונית להילחם פתוגנים מצטמצם משמעותית. בתורו, זה עושה אותך יותר פגיע לזיהומים ווירוסים. האבץ ב ההגנה החיסונית יכול לעזור תמיכה לחזק את מערכת החיסון כדי להגן טוב יותר אתה בזמנים מלחיצים.

Pros ההגנה החיסונית

  • כל חבילה זמינה עם משלוח מהיר בחינם. לכן, משתמשים לא צריכים לדאוג כל עלויות מורחבות המעורבות בתהליך המשלוח והטיפול.
  • עבודות עבור מגוון רחב של אנשים, זה יכול גם להינתן לילדים מעל גיל 12 כדי לשפר את מערכת החיסון שלהם.
  • שימושים מבחר של תוספות טבעיות המאפשרות לגוף להישאר ברור של הסימפטומים העיקריים של שפעת או הצטננות.
  • ניתן לקחת בקלות כפי שהוא זמין בצורת תוסף.
  • זה אין שום תופעות לוואי, כל עוד משתמשים לא יעלו על הסכומים היומיים הנדרשים אשר סופקו.

עלות ההגנה החיסונית & היכן לקנות?

אחד יתרונות כי תוספת ההגנה החיסונית מספקת למשתמשים שלהם הוא העובדה כי הוא זמין עם מחירים שונים ואפשרויות חבילה. משתמשים יכולים לבחור מתוך מספר עצום של אפשרויות זמינות, כל תוך התחשבות לצרכים ולדרישות הספציפיות שלהם.

ככל שהמחיר עבור כל חבילה שונה, למשתמשים יש אפשרות להשקיע כל כך הרבה כסף כמו שהם יכולים להרשות לעצמם. רשימת החבילות היא:

  • 1 אספקת חודש. בקבוק בודד זה כולל קפסולות שיכולה להימשך כחודש של שימוש. עלות הבקבוק היא 44.95 $ או רק 1.5 $ עבור השווה של יום של קפסולות.
  • 3 אספקת חודש. החבילה הבאה זה מספק אנשים עם בקבוקים מספיק כדי להימשך 3 חודשים. זה עולה 114.85 $. המחיר ליום של כמוסות אלה מגיע בסביבות 1.28 $.
  • 5 אספקת חודש. זהו ללא ספק החבילה הכי הטעונה זמינים להם. יש בו מעל 5 בקבוקים שהמשתמשים מקבלים בעלות כוללת של כ 174.75 $. בנוסף לכך, הם לחסוך עד מאה דולרים.

תוספת ההגנה החיסונית זמינה רק באתר הרשמי

מסקנה: ניתן חיסון ביטחון לדחוס את מערכת החיסון?

יש הרבה ראיות המצביעות על כך את החומרים הכלולים ההגנה החיסונית הן בדיוק מה שצריך כדי לא רק להגן אלא גם לשפר את המערכת החיסונית שלך. בין אם אתה צעיר תחת לחץ, בגיל העמידה עם קצת זמן כדי להדוף הצטננות וזיהומים או קשישים ויש להם מערכת חיסונית נמוכה, המוצר הזה יכול לעזור במגניטודה של אנשים!

ההגנה חיסונית זמינה חבילות יחידות או מש’, הבטחה תוכל להגן על המשפחה כולה שלך. זהו טעם נעים מעוין הטופס עושה את זה סופר קל לקחת בתור תנוחה לטאבלטים או קפסולות אשר לעתים קרובות ילדים לא אוהבים.

איכות מעולה של מרכיביו ואת רמות גבוהות של אבץ וויטמין C להבטיח שאתה מקבל את המרב תוספת זו. זה גם טבעוני ידידותי ואין לה תופעות לוואי, זאת בתנאי שלא לעבור את המינון היומי המומלץ.

לסיכום, ההגנה החיסונית הוא מוצר זול, איכותי אשר ניתן להשתמש כדי להגן ולשפר משלך ולבני משפחותיכם מערכות החיסון.

להזמין האספקה שלך חיסון ביטחון עכשיו »

קנה עכשיו »
Gravatar Image
Zahra Thunzira is a Jakarta-based nutritionist and gym instructor. She’s also an adventure travel, fitness, and health writer for several blogs and websites. She earned her Master degree in Public Health from University of Indonesia.