סקירת שיפור MaleExtra Penil: סקירה המבוססת על ראיות

Posted on

נחשב כדי לעזור לך להשיג יותר, זקפות תקיפה אז אתה יכול לתת את ביצועי השינה של החיים שלך; אקסטרה זכר יכולה לדחוס את חיי המין שלך ואת הסיבולת תוך שהוא מסייע לך ליהנות, זקפות קיימא יותר עבות.

באמצעות שילוב רב עוצמה של מרכיבים טבעיים מוכחים, עבודות אקסטרה זכר כדי להגדיל את זרימת הדם אל הזקפתית הפין שלך, מה שמאפשר לו להחזיק יותר דם, להגדיל את שטחו ולשמור על זקפה קשה, עבה למשך זמן ארוך.

עכשיו, המספר הקטן הזה עשה לי 3 גלולות שיפור זכר העליונה רשימה בשל ברשימת הרכיבים הייחודית.

מהו אקסטרה זכר?

גלולות MaleExtra סקירה: תוצאות, מצרכים, ותופעות לוואיאקסטרה זכר היא תוסף שיפור זכר גבש טבעי המשתמשת עירוי טבעי של צמחי מרפא ותמציות כדי להמריץ את זרימת דם מוגברת, כך שתוכל להשיג, זקפות חזקות יותר חזקות.

מיוצר ונמכר על ידי וולפסון ברג מוגבל, שרכשו מוניטין חזק בעשור האחרון לאספקת איכות, מוביל תוספים.

עם זכר אקסטרה תוכל ליהנות:

  • חיזוק ביטחון
  • בגרנו,, זקפות קיימא יותר תקיפות
  • אורגזמות אינטנסיביות בעצמה
  • אריכות ימים סיבולת משופרת – נותן כל מה שאתה בכושר העמידה הלילה

כיצד עובד ™ אקסטרה זכר?

במהלך זקפה ברקמות הפין שלך להתמלא בדם, מה שמאפשר את זה כדי להיות זקוף ולחדור השותף שלך. אקסטרה זכר מתמקדת במילוי הצורך הזה זרימת הדם מוגברת, על ידי חתירה להגביר את חמצון התאים שלך ועידוד רקמות הפין שלך (הזקפתית) להחזיק יותר דם.

יותר חמצן, חומרי מזון, ודם רקמות אלה מקבלים; הפין שלך יהפוך קשה יותר. למעשה, זרימת דם מוגברת זו יכולה לגרום לתאים לשכפל בתוך רקמות הזיקפה שלך, מה שמאפשר הפין שלך כדי להגדיל את נפחו, כך שהוא יכול להתמודד עם דם תוספת זו. בעשותם כך, זה יכול לגרום ההיקף ואת אורכו של הפין שלך כדי להגדיל, אשר כבונוס נוסף יכול לייצר יותר מתמיד, זקפות ומספקים יותר, אבל יותר מעניין יותר אינטנסיבי אורגזמות חזקות.

בדומה לכך, תוספת חמצן זה יכול לעזור לספק חומרים מזינים חיוניים לתאים שלך מהר, עוזרים לעכב עייפות ולשפר הסיבולת שלך.

מרכיבי זכר נוספים

L- ארגינין HCL (600mg)

חומצת אמינו זו ממלאת תפקיד חיוני לחיזוק תזרים דם כפי שהוא מומר תחמוצת חנקתית אשר הנה חיוני כלי דם ומרגיעים והרחבה. כפי שאתם יכולים לנחש, בדם יותר כי מגיע הפין שלך בזמן עורר, כך קשה יותר זקפות שלך תהפוך. כתוצאה מכך, L-arginine נפוץ כדי לשפר את ביצועים מיניים ואיכות זקף.

באחד המחקרים L-arginine נמצא כדי לשפר את היכולת של המשתתפים כדי לשמור על זקפה בשיעור של עד 37% (לאחר נטילת אותו מדי יום במשך חודש); בעוד שבמחקר אחר 31% ממשתתפים היו עדים לשיפורים משמעותיים לבעיות זיקפה שלהם – השגה עבה, זקפות תקיפה לאחר 6 שבועות.

רימון 40% Ellagic חומצה (500 מ”ג)

אחד מוצרי השיפור זכרו כמה להכיל נוגד חמצון זה מרכיב מועשר; רימון ממלא תפקיד בולט תוספת זו בשל יכולתו לשפר את זרימת הדם. ב רק 8 שבועות, גברי שתייה זו חוו יומית זקפות טובות יותר, תוך אחר, המשתתפים סבלו מרמות האנרגיה המתחדשת ועייפה פחות במהלך תרגיל.
בתורו, נוגדי עזרה רימון כדי להגן תחמוצת חנקתית מפני נזק של רדיקלים חופשיים, במקום המאפשר תחמוצת חנקתית כדי לעשות את העבודה של הרחבת כלי הדם והגברת זרימת הדם.

MSM (Methyl Sulfonyl מתאן – 100mg)

צורה אורגנית של גופרית, MSM הוא מינרל אשר יכולה לעזור זרימת דם תמיכה ולהגן רקמות / תא בריאות. בלי זה, התאים שלך יכולים להיות חלשים ואינו מסוגל לבנות תאים חדשים חזקים, בריאים.

זכר אקסטרה נצל מינרל זה כדי לעודד את הצמיחה של תאים בריאים, חדשים וגמישים ב הפין שלך, כך הוא מצויד טוב יותר להחזיק יותר דם ולעזור לך להשיג יותר תקיפה, זיקפה גדולה.

L-מתיונין (100mg)

חומצת אמינו חיונית, L-מתיונין הוא האמין כדי לעצור את ההמרה של היסטידין לתוך היסטמין הורמון. בעוד היסטמין הוא חיוני להשגת שיא, יותר מדי ממנו בגוף יכול לגרום לך לגמור מהר יותר סובלים שפיכה מוקדמת. על ידי הורדת רמות היסטמין שלך, חומצת אמינו זו יכולה לעזור לך להימשך זמן רב יותר, ביצועים טובים יותר לעכב השיא שלך עד שאתה מוכן שניהם.

אבץ (כמו -14mg ציטראט)

אבץ יש תפקיד חשוב בשמירה על ייצור הטסטוסטרון. במחקרים, כאשר מינרל חיוני זה הופחת ב דיאטות של המשתתפים, ירידה אבץ זו הביאה לירידה של 75% טסטוסטרון בתוך 20 שבועות. עם זאת, כאשר גדל, רמות הטסטוסטרון של המשתתפים הוכפל.

ובלי הרמות המדויקות של טסטוסטרון בגוף, רמות נמוכות יכולות להשפיע הליבידו ואיכות הזקפה שלך באופן שלילי. לכן אבץ משחק תפקיד מפתח זכר אקסטרה כפי שהוא יכול להגן על הגוף מפני מחסור באבץ; לשמור על רמות הטסטוסטרון שלך ולשקם הליבידו שלך.

Cordyceps (25mg)

בשימוש במשך מאות שנים בתור אפרודיזיאק טבעי, Cordyceps יכול לעזור להגדיל את החשק המיני שלך ותפקוד מיני (הודות deoxyadenosine 2 הכימיקלים שלה וחומצת cordycepic). יש שני אלה יש את הכוח להשפיע על האזור ישירות של המוח שלך כי הוא אחראי תשוקה מינית המובילה מעל 50% מהמשתתפים במחקר אחד עדים לעלייה בחשק המיני שלהם, בעוד באחרת 64% לב שיפורים זקפות שלהם.

ניאצין (ויטמין B3 – 18mg)

מחקרים רבים מצאו מסוגלים ניאצין של גברת זורם דם על ידי עוזר הכלי שלך להירגע ולהרחיב – ובכך לאפשר לאלה עם אין אונות לחזות שיפורים ברורים לאיכות ואריכות הימים זקפו שלהם.

כמו כן הוא נחשב לעזור להפחית עייפות, מחדש להמריץ את הגוף ולחזק את כושר גופני.

האם אקסטרה זכרה באמת עובדת?

בעוד זכר Extra מכיל את כל זרימת הדם האהוב שלך / מרכיבים לחיזוק טסטוסטרון כלומר L-arginine; אקסטרה זכר היא היחיד לכלול חומצת רימון 40% אלגית אשר ידועה ביכולתה להגביר את ייצור תחמוצת חנקן (אשר הוא הכרחי עבור הרחבת כלי דם ועידוד זרימת דם מוגברת).

על ידי לקיחת 3 כדורים ביום, במיוחד זכר יכול לעזור לך להתגבר על בעיות זיקפה ולהשאיר אותך עם יותר תקיפות, זקפות חזקות יותר מסוגלות לייצר אורגזמות חזקות יותר (עבור שניכם).
אבל זה לא הכל …

לצד עוזר להעלות את רמות הדם הטסטוסטרון בגוף שלך – ובכך לסייע לך להישאר יותר קשה יותר להילחם עייפות – לקוחות אקסטרה זכר גם דיווחו 0.8-2.6 רווחי אינץ לגודל הפין שלהם על פני תקופה 3-6 חודשים (כאשר לוקחים אותה כל יום)

תהליך הזמנה, משלוח + מקופסאות

שליחת הזמנה קלה, פשוט ויכול להסתיים באופן מקוון באמצעות רק כרטיס אשראי. פעם עשית, אתה תקבל הודעת דוא”ל לאישור הזמנה מיידית המתווה את פרטי ההזמנה שלך.

עכשיו, אני חייב להודות כי זה לקח קצת זמן עבור ההזמנה שלי על מנת לשגרם שהייתה יותר קצת מאכזב. עם זאת, ברגע שהכדור יש לגלגל את ההזמנה שלי הגיעה בדיסקרטיות חבויה בתוך האריזה האפורה הרגילה. וזה חדשות טובות אם הפרטיות חשובה לך, כמו שאף אחד לא יודע מה שהזמנת.

ההמלצה היחידה שלי כדי אקסטרה זכר היא כי הם מוסיפים אפשרות משלוח אקספרס למערכת הסדר שלהם, כמו זה יהיה לשפר את השירות שלהם מאוד.

התוצאות שלי

השתמשתי זה כל תוסף טבעי עבור 60 ימים, עדיין בתוך השבוע הראשון, שמתי לב לשינויים ניכרים ברמות האנרגיה שלי. לא עוד רדום או מוגזם עייף; אקסטרה זכר נתן לי אנרגיה וחיוניות מחודשת. הרגשתי פתאום נמרץ, יותר בקלות עוררת ועם סיומו, האורגזמות שלי מורגשות יותר חזקות כמו הפין שלי היה יותר רגיש ודרוך.

זה היה חלקי בלבד בשל התקיפות של זקפות שלי עולה הגלוי ההקף שלי. צבר לא פחות מסנטימטר על הרוחב שלי, אשר עשה הבדל עצום בין סקס טוב יחסים מדהימים-stoppingly לב.

השותף שלי גם נהנה יותר אינטנסיבי אורגזמות סיפוק, לא רק שהייתי מסוגל לבצע למשך זמן ארוך, אך היקפו הגדל שלי פגע בכל המקומות התקינים ודחפו אותה הגל אחר גל של אקסטזה. אפילו היא העירה על העובדה כי הזין שלי הרגיש עבה וקשה יותר ממה שהוא עשה בעבר.

+ מינון אקסטרה זכר כיצד להשתמש להשגת תוצאות

בניגוד למותגים מובילים סדר, אתה צריך לקחת 3 כמוסות של זכר אקסטרה כל יום כדי להשיג תוצאות אופטימליות. ואני שפרתי את היתרונות של תוספת תכליתית זה עוד יותר על ידי שילוב עם שפע של פעילות גופנית ונוזלים. אלה סייעו להמריץ את מחזור הדם שלי הולך ולהבטיח את העברה קלה של מרכיבים / חומרים מזינים סביב הגוף שלי.

לבדיקה זו, לקחתי קפסולות 3 שלי עם מיץ לימון אמיתי במהלך הבוקר, ויש לי להודות שהרגשתי את ההשפעות של תוספת זו די מהר.

Pros

שביעות רצון מובטחת – עם כסף 60-יום שלהם בחזרה להבטיח

גודל פין מוגבר – מותגים רבים טוענים להציע צמיחת פין; אקסטרה אולם זכר יכולה להציע לך סטטיסטיקה אמינה נלקחת מלקוחות העבר מראים רווחים ממוצעים של 0.8-2.6 סנטימטר (כאשר זכר אקסטרה נלקח 3-6 חודשים)

100% בטוחים, כל מרכיבים טבעיים – לא רק הם המרכיבים שלהם מגובים במחקרים קליניים, אך הם נבחרו בכוונה כדי להילחם בבעיות זיקפה ולשפר סיבולת זיקפה.

אין תופעות לוואי שליליות – ההשפעות רק תראו הם חיוביים כדי הטסטוסטרון שלך, זקפות, ותשוקה מינית.

פורמולה פוטנט מינונים אופטימליים עבור תוצאות מהירות –

חסרונות

תוצאות לקחת זמן – אז תצטרך להיות סבלני. אמנם אני אישית לב לשינוי 2 שבועות, זכר אקסטרה פתוח על העובדה שאתה תצטרך להשתמש כתוספת שלהם עבור 30 ימים לפחות לפני שאתה רואה הבדל אמיתי.

אין אקספרס משלוח – כמו שציינתי קודם, זמן המשלוח של אקסטרה זכר יכול להיות מהיר יותר, במיוחד אם הם הוסיפו אופצית משלוח אקספרס.

עכשיו למרות שזה לא מפיל את עסקה עבור רוב – כמו דברים טובים תמיד קורים למי לחכות – אם אתה מחפש תוצאות מהירות יותר, אז אספקה ​​מהירה היא חובה.

4 דברים שאתה צריך לדעת לפני שאתה קונה זכר אקסטרה

אם אקסטרה הזכר הגיע לשיא העניין שלך, אתה עלול גם להיות מוקסם לדעת את העובדות הבאות על תוספת שיפור זכר מכובדת זה:

# 1 – אקסטרה זכר מבוססת בבריטניה

ממוקם בבריטניה, חברה בריטית זה כבר בסיוע גברים במשך 5 שנים עם בעיות הפין זקף שלהם, הקמת מוניטין חזק בתעשייה.

# 2 – ההזמנות נשלחות מתוך בבריטניה + ארה”ב

כדי לספק את בסיס הלקוחות המגוון והגלובלי שלהם, יש להם מחסנים הם בריטניה וארצות הברית, מה שמאפשר להם לספק בקנה מידה רחב יותר.

# 3 – PayPal + כרטיס תשלומים

זכר אקסטרה מספק שתי אפשרויות תשלום: הבחירה לשלם באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות PayPal.

# 4 – פרטים החזר כספי מובטח

זכר הצעת אקסטרה הערבות הבאות: כדאי להשתמש 2 בקבוקים מלאים של המוצר שלהם ומכל סיבה להישאר מרוצה מהתוצאות; אתה יכול להחזיר כל בקבוקים משומשים שאינו בשימוש לקבלת החזר מלא תוך 60 ימים.

איך להשיג את העסקה הטובה ביותר על זכר אקסטרה

את העסקות הטובות ביותר, אני תמיד ממליץ לקנות בתפזורת או בוחרים עסקות החבילה הגדולות שלהם, כמו אלה יכולים להציע לך חיסכון מיידי.

זכר אקסטרה, למשל, מציעה 3 חבילות – 1) 1 בקבוק, 2) 4 בקבוקים (+ 2 חינם) ו 2 ג’ל זקפה Pro חינם, ו 3) 3 בקבוקים (1 חינם) ו ג’ל זקפה Pro בחינם.

היכן לקנות גלולות זכר אקסטרה

עד עכשיו אתה בטח כבר מנחש שאני חסיד קוני מאתרים רשמיים. הסיבה לכך היא כאשר אתה קונה לכוון אתה לא יכול להשתבש. לא רק אתה יכול לסמוך כי אתה קונה את המוצר האמיתי כי קראת על, אבל החומרים שלהם יהיו של הכיתה ו באיכות הגבוהה ביותר.

יתרה מכך, אתה יכול ליהנות החיזוקים של ערבות הכסף בחזרה 60 היום שלהם, בתוך סביר אפילו אתה לא רואה שום תוצאות, אתה יכול לקבל את כספך בחזרה.

לחץ כאן כדי להזמין MaleExtra באינטרנט »

קנה עכשיו »
Gravatar Image
Zahra Thunzira is a Jakarta-based nutritionist and gym instructor. She’s also an adventure travel, fitness, and health writer for several blogs and websites. She earned her Master degree in Public Health from University of Indonesia.