סקירת MaleExtra – מה תוצאות אפשר לצפות?

Posted on

מהו אקסטרה זכר?

גלולות MaleExtra סקירה: תוצאות, מצרכים, ותופעות לוואיאקסטרה זכר היא תוספת הגברת זכר וזה כבר מוכר באינטרנט מאז 2009.

זה מיוצר ונמכר על ידי חברה בשם Wolfsonberg המוגבל

חלק הטענות שהועלו על ידי החברה כוללים:

  • זיקפה גדולה Harder
  • ביצועים מיניים מוגברים
  • בשפיכות בגרה אורגזמות אינטנסיביות

כיצד עובד זכר נוסף עבור ביגר סמיך זקפה?

מרכיבי זכר נוספים

אקסטרה זכר מכילה שילוב ייחודי של מרכיבים המספקים יתרונות לשיפור חוויה מיניים.

יש רבים מחומרי הגלם מוניטין להגדלת הליבידו, סיבולת ואת זרימת הדם.

הוספתי לרשימה מלאה של המרכיבים באים עם תיאור של כל אחד.

L- ארגינין

L- ארגינין היא חומצת אמינו כי הוא נמצא במזונות כגון אדום בשר ודגים. היא פועלת על ידי הגדלת רמות תחמוצת החנקן בגוף, אשר מגביר את זרימת הדם. התוצאה היא גדול, קשה זקפות יותר חזק.

תמצית רימונים

תמצית רימונים היא תמצית מפרי הרימון. פרי זה ידוע בשם “Natures ויאגרה” זה הוכח להגביר את זרימת הדם ולהפחית עייפות במהלך פעילות גופנית. התוצאה הסופית היא יותר סיבולת זקפות חזקות

MSM

MSM הוא מינרל צורה אורגנית של גופרית. Methyl Sulfonyl מתאן הוא חיוני עבור הסלולרי שלך ולבריאות רקמות. התוצאה היא בריאות תא טובה יותר את היכולת של הפין שלך להחזיק יותר דם.

L- מתיונין

L- מתיונין היא חומצת אמינו המסייעת להפחית את רמות היסטמין בגוף שלך. רמות גבוהות של היסטמין שגורם לך לאורגזמה הרבה יותר מהר. L- מתיונין מוריד את רמות היסטמין ועוזר לך כבר האחרון במיטה. התוצאה היא סיבולת ושליטה טובות יותר במהלך קיום יחסי מין.

אבץ

אבץ הוא מינרל חיוני לייצור טסטוסטרון בריא. מינרל זה עוזר להגדיל את רמות הטסטוסטרון וספירת זרע. התוצאה היא חשק מיני גבוה, איכות הזקפה, וזרע בריא.

Cordyceps

Cordyceps הוא סוג ייחודי של פטריות שצומח גבוה בהרי ההימלאיה. ידוע גם פטרייה הוא מסייע לשיפור חמצן בדם שלך. התוצאה היא זרימת דם טובה יותר, זקפות חזקות רמות גבוהות של סיבולת.

ניאצין

ניאצין הוא ויטמין זה ידוע גם בשם ויטמין B3. ויטמין B3 עוזרת לשפר זיקפה ולהפחית עייפות. התוצאה היא זקפה טובה יותר ורמות גבוהות יותר של אנרגיה.

איך זה עובד?

עליות אקסטרה זכר רמות תחמוצת חנקתית של דם כי להגביר את זרימת הדם אל הפין בעוד באותו הזמן להגדיל את אספקת החמצן בתאים הפין אשר אמור להיות הסיבה מאחורי זקפה קיימא ארוך וקשה. חלק ממרכיביה כמו הרימון המעכב עייף במהלך כל פעילות מאומצת מתן תוספת האנרגיה הדרושה כדי להימשך זמן רב יותר בחדר השינה.

התוצאות שלי לאחר שימוש אקסטרה זכר במשך 60 ימים

לדברי גב הבקבוק, אתה צריך לקחת 3 כמוסות תוספת זכר יום.

אני תמיד לקחת סוגים אלה של תוספי באותו זמן בכל בוקר.

אם אתה מתגעגע ימים לא תוכל להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

חודש 1

תוצאות הגיעו מהר עם זכר אקסטרה ושמתי לב הליבידו שלי הגוברת בימים הראשונים. במהלך השבועות הראשונים של זקפות שלי מתחיל גדל בגודל. גם אני התחלתי להתעורר סלע מוצק כל בוקר

חודש 2

תוצאות היו טובות בשבועות 4-8. גודל זקפות שלי מוגברת הפין שלי התחיל להסתובב גדול כאשר רפוי. החשק המיני שלי היה גבוה הביצועים המיניים שלי היה להגדיל במהירות. כמו כן, חברה שלי ואני קצת סקס נהדר והיא הייתה מאוד מרוצה בכל פעם. אם אתה לוקח זכר אקסטרה עבור יותר מ 2 חודשי התוצאות תהיינה אפילו טובות יותר.

Pros

  • נוסחא מוכחת – השילוב מכיל כמה מרכיבים לחיזוק זקפו חזקים.
  • תוצאות משחק מהירות – התחלות אקסטרה זכר עובדת מהר. אתה צריך להתחיל להרגיש את ההשפעות של הימים הראשונים.
  • תוצאות חזקות – כאשר אתה לוקח את קפסולות כל יום את התוצאות הן חזקות.
  • חי תמיכת לקוחות צ’אט – אתה יכול לשוחח עם תמיכה באמצעות תכונת צ’אט חי באתר.
  • החזר כספי מובטח – אתה מקבל כסף 60 יום בחזרה להבטיח על כל ההזמנות.

חסרונות

  • אין משלוח אקספרס – לא היה שום אפשרות משלוח אקספרס כאשר הזמנתי.
  • לא זול – זה לא תוספת הזולה ביותר בשוק, אבל אתה מקבל מה שאתה משלם עבור.

מה אנשים אומרים על אקסטרה זכר?

“אשתי ואני הולכים בירח הדבש השני שלנו השנה שלושים שלנו, ואני רוצה להפתיע אותה עם משהו מיוחד. חיי המין שלנו הם עכשיו יותר טוב ממה שהוא היה כשהיינו זוג טרי וזה הכל הודות לוקח זכר אקסטרה “-. ג’ף מאוהיו

“שמתי לב זקף של החבר שלי היה הולך ומתעצם. בהתחלה, חשבתי שזה רק בראש שלי. לא חקרתי את זה, כי המין היה מדהים. אבל אז סוף סוף נשברתי ושאלתי אותו איך הוא עושה את זה. “זכרה אקסטרה” הייתה התשובה המבוישת שלו. הוא חשב שאני לא אבין את החלטתו לקחת תוסף שיפור זכר, אבל שמתי את דעתו לנוח מייד. אמרתי לו שהוא היה הסקס הכי טוב אי פעם ששתיתי בחיי, ואני מתכוון לזה “-. לורנה מפלורידה

“תמיד היו לי חיי מין פעילים, אבל אני פשוט היתה לי תחושה כזו כל הזמן, כי זה יכול להיות יותר טוב איכשהו. שמעתי על זכר אקסטרה ואני חשבתי לנסות. שישה חודשים מאוחר יותר הפין שלי הוא שני סנטימטרים יותר. אני יודע גודל זה לא הכל, אבל מי לא רוצה להיות גדול יותר? עכשיו, אני נתקל יותר סקס מאשר אי פעם חשבתי אפשרי וזה הכל בגלל זכר אקסטרה “-. דון מווירג’יניה

“אני לא אוהב לקחת תרופות מרשם. אני תמיד הבחור די כי נמשך אל תוספי מזון טבעיים כדי לשפר את הבריאות שלי. ואני בריאות די, אם אני אומר את זה לעצמי. הדבר היחיד שהיה חסר לי היה שמירת ההזקפה שלי קשה. החברה שלי היא הטובה ביותר, כך חוסר הרצון לא היה הבעיה. אני פשוט זקוק לדחיפה, אם תרצה. ידיד שלי אמר לי שהוא לוקח זכר אקסטרה, אז ניסיתי את זה. אני אוהב את החומרים טבעיים ראיתי שינוי גדול זקפות שלי. הם כל כך הרבה יותר והחברה שלי לקחה הודעה. שנינו מאוד מרוצים זכר אקסטרה והייתי ממליץ עליו לכל בחור שמחפש תוספת שיפור זכר “-. ברודי מאורגון

“זכר אקסטרה הציל את חיי המין שלנו. אני אוהבת את בעלי, אבל התגעגעתי להיות איתו. עכשיו, הוא בטוח יותר מתמיד וחיי המין שלנו הם ההוכחה. תודה, זכר אקסטרה!” ג’ניס מאילינוי

איפה אתה יכול לקנות זכר אקסטרה וכמה זה עולה?

אקסטרה זכר אינה נמכרת בחנויות. אתה יכול רק להזמין ישירות מהאתר הרשמי .

כאשר אתה מזמין זכר אקסטרה אתה יכול לבחור מתוך 3 חבילות שונות.

אספקת 1 חודש – אתה מקבל 1 בקבוק עם החבילה הזו. כל בקבוק מכיל 90 קפסולות ונמשך 30 ימים. עלות הבקבוק היא 64.95 $.

אספקת 4 חודש – אתה מקבל 4 בקבוקים עם העסקה הזאת. אתה משלם עבור 3 בקבוקים ולקבל אחד חינם. אתה גם מקבל צינור ללא זקפה ג’ל. עלות החבילה הזו היא 197.95 $.

אספקת 6 חודשים – אתה מקבל 6 בקבוקים עם החבילה הזו. אתה משלם עבור 4 בקבוקים ולקבל 2 בחינם. אתה גם מקבל 2 ג’לי זקפו בחינם. עלות החבילה הזו היא 249.90 $.

אתה גם מקבל משלוח חינם ברחבי עולם ערב כסף בחזרה 60 יום על כל ההזמנות.

סופי מחשבות

MaleExtra הוא אחד תוספי שיפור הזכר הטוב ביותר, כי אני כבר נבדק עד כה. הנוסחא החדשה הייתה פעמים טובה כמו הישן. תוצאות היו מהירות קבלו הרבה יותר אינטנסיבי במהלך חודש 2. ככל שאתה לוקח את זה טוב יותר את התוצאות. MaleExtra הוא אפשרות טובה עבור בחורים מחפשים תוספת מתנהג מהיר עבור זיקפה גדולה כי להימשך. אתה גם מקבל משלוח בחינם לכל מקום בעולם, וכן ערבות כסף בחזרה 60 יום על כל ההזמנות.

לחץ כאן כדי להזמין MaleExtra באינטרנט »

קנה עכשיו »
Gravatar Image
Zahra Thunzira is a Jakarta-based nutritionist and gym instructor. She’s also an adventure travel, fitness, and health writer for several blogs and websites. She earned her Master degree in Public Health from University of Indonesia.