סקירת NooCube – תוספת מוח עם מרכיבי Nootropic האיכות הגבוהים ביותר

Posted on

ויטמיני מוח כוח nootropic תוספים להמשיך לצבור פופולריות על היכולות הקוגניטיביות השיפור שלהם.

סטודנטים ואנשי מקצוע מנצלי הקוגניטיבי המשפר להשיג יתרון מנטלי בבית הספר ו / או בעבודה. עם זאת, לא כל תוספי nootropic יכול באמת להיחשב ויטמינים כוח המוח אשר יספקו את הדחיפה קוגניטיבי כי ייתכן המבקשים.

לכן, אני עשיתי את זה המשימה שלי אחד לבחון באופן מקיף ולסקור כמה תוספי nootropic ככל האפשר כדי לעזור לך להבדיל בין nootropics שפועלים מאלה כי מתודלקות על ידי לא יותר מאשר ההייפ.

החלק האחרון של המסע הזה עוצר NooCube, תערובת סינרגטית ייחודית של nootropics המתיימר לשפר מהירות נפשית, מיקוד, ריכוז, בהירות מנטלית, וזיכרון.

מהו NooCube?

סקירת NooCube - תוספת מוח עם מרכיבי Nootropic האיכות הגבוהים ביותר

NooCube הוא כמוסת nootropic אמורה להילקח כתוספת עבור תפקוד מוח טוב יותר ובריאות מוח כללית. Nootropics הם חומרים המגבירים תפקוד הזיכרון הקוגניטיבי. לפעמים המכונה “תרופות חכמות,” עבודת nootropics ידי עוזר למוח לפעול במלוא יכולתו.

למרות שהמונח “nootropic” נטבע רק 1972, תוספי להגדיל את בריאות הנפש בסביבה כבר מאות שנים. רשומים להראות מקרים של תרופות צמחיות וטבעיות להגביר את התפקוד קוגניטיבי אפילו בחזרה לתוך ימי הביניים ולפני.

המוצר משלב מספר חומרים nootropic כי להגביר היבטים שונים של בריאות המוח כולל ריכוז, זיכרון, ואנרגיה. התוספת, שנועדה להתפרש בשתי כמוסים כל יום, מציעה תשובת פוטנציאל לטווח ארוכה רבה שמרגישים כל זמן נפשי איטי, עייף, או לא ממוקד.

בעוד הרעיון של nootropics רחוק מלהיות חדשים, רבים תוספים ואבקות שנועדו לשפר את תפקוד הקוגניטיבי מכילים כימיקלים או חומרים מלאכותיים. NooCube עושה שימוש ברכיבים טבעיים בלבד, מה שהופך אותו בדרך ייחודית ובטוחה לשפר את הבריאות הכללית של המוח.

מצרכי NooCube

הנוסחא של NooCube מורכבת משבעה מרכיבים פעילים. מרכיבים אלה כוללים את כל הפעולות הבאות:

אלפא GPC : תקוצר אלפא GPC, אלפא Glycerylphosphorylcholine הוכח להעלות רמות של אצטילכולין במוח. אצטילכולין הוא נוירוטרנסמיטר אחראי בעיקר על יצירת זיכרונות חדשים. בשנת המחקר שפורסם בעיתון ‘2013 , חולי אלצהיימר שקבלו אלפא GP3 שלוש פעמים ביום במשך 180 ימים השתפרו באופן עקבי ציונים במבחני התפקוד הקוגניטיבי שלהם בהשוואה לאלו שלא נטלו אלפא GPC. מחקרים אחרים חיזקו יתרונות אלה כולם מן סטודנטים לחולים קשישים הסובלים מדמנציה.

Huperzine : מרכיב נוסף nootropic הפופולרי, Huperzine א ‘שחולצה מן סוג של טחב הסיני. זה מונע את התמוטטות של אצטילכולין על ידי מיקוד משהו שנקרא האצטילכולין. האצטילכולין הוא מעכב אצטילכולין, מה שאומר שזה בעצם הורג נוירוטרנסמיטורים אצטילכולין במוח. על ידי עיכוב פעילות זו NooCube טוען כדי לשפר את התפקוד הקוגניטיבי ולשפר את הזיכרון. תופעות אלו נצפו במחקר אחד 1999 על קבוצה של משתתפים שעברו בדיקות בשפה הסינית, חוקרים מובילים למסקנה כי Huperzine לד זיכרון גדול יותר וביצועים למידה בקרב תלמידים מתבגרים.

חתול של קלאו : טופר של חתול מגיע גפן נמצא ביערות הגשם של האמזונס. זה עשיר בנוגדי חמצון ויכול לעזור לתקן את הלחץ הסביבתי של הגוף. מחקר אחד הראה הטפר של החתול נהרס סוגים שונים של רדיקלים חופשיים בגוף וזה נחקר כטיפול אפשרי כנגד מחלת פרקינסון.

Bacopa Monnieri : כמו nootropics רבים, NooCube מכיל פשטה שרועה, המהווה ההודית העתיקה (איורוודי) טיפול צמחים שעשויים להיות השפעה מגינה על הנוירונים בתוך הגוף שלך. באחד מחקרים אוסטרליים 2005 , משתתפים שנטלו תמצית יומית 300mg של Bacopa monnieri הראו שיפור משמעותי במבחני זיכרון לאחר 12 שבועות לעומת אלו שנטלו פלצבו.

שיבולת שועל קש : קש שיבולת שועל היא מרכיב שמגיע שיבולת שועל פרא ירוקה נעשה שימוש כתרופה עממית במשך מאות שנים – במיוחד באירופה של ימי הביניים. קש שיבולת שועל נחשב לעבודה על ידי הגדלת פעילות גלי אלפא-2 במוח על ידי הגברת זרימת הדם. אפקט זה נצפה במחקר 2015 שבו משתתפים קבלו 800mg של תמצית שיבולת שועל ירוקה או פלצבו. בסוף המחקר, המשתתפים נצפו להשלים משימות מתוזמנות ומשימות הזיכרון יותר מהיר ומדויק מאשר בקבוצת הפלצבו.

L-Theanine ו- L-Tyrosine : L-Theanine היא תרכובת למצוא תה ירוק ותה שחור, בעוד L-tyrosine הוא לעתים קרובות יחד עם L-Theanine כדי לשפר את השפעותיו. חומצות אמינו אלו נצפו לעזור לשפר את היכולת הקוגניטיבית במחקרים רבים. L-Tyrosine נצפתה להיות במיוחד השפעה על שיפור גמישות מחשבתית, המהווה את היכולת של המוח כדי לעבור בין לחשוב על רעיון אחד למשנהו, במחקר אחד .

בסופו של דבר, NooCube מגבה את כל 7 מרכיבים בנוסחה עם ראיות מדעיות התומכות אמיתי היתרונות שלהם. חלק מן החומרים הטבעיים – כמו טופר של חתול – יש ראיות משמעותיות פחות nootropics ידועים – כמו אלפא GPC ו- L-Theanine – אבל כל המרכיבים האלה יש לפחות כמה ראיות מדעיות התומכות intendent היתרונות שלהם.

איך NooCube עבודות?

NooCube מסייעת להפוך חומר הנקרא אצטילכולין במוח. אצטילכולין הוא מוליך עצבים המכונה “הנוירוטרנסמיטר למידה.” התוספת עוזרת לעשות יותר אצטילכולין בזמן שעזר לעבד ולשמור על הרמות גבוהות שלו. זה עוזר בעיקר עם תפקוד קוגניטיבי וזיכרון.

המוצר גם טוענת להשתמש בחומרים נוגדי חמצון המסייעים לתקן נזק סביבתי ל- DNA נגרמת על ידי מתח. אנשים רבים אינם יודעים כי הלחץ היומיומי בעצם יכול לגרום נזק פיזי עצבים. שימוש בחומרים נוגדי חמצון כדי להילחם זה נראה מושג חדש יחסית. זה הופך את התוספת ייחודית. המצרכים נזק ולסייע בתיקון NooCube לנוירונים ואף לתקן חלק הגדילה העצבי פגום.

אם ניקח שתי כמוסות כל יום עוזר לשמור חומרים שהם המפתח בתפקוד הקוגניטיבי, אנרגיה, מיקוד, ערנות, ותשומת לב מתחדש בגוף. ולא ממש “ריפוי” מחלה, במוסף פשוט עוזר למוח לתפקד כמיטב יכולתה.

זו אינה “תרופת פלא.” למעשה, התוספת לא עובדת בלי קצת עזרה הלוקחת. שינה נכונה, כמו גם תזונה מזינה השטחים האלה חיוניים כדי להשיג אפקטים אמיתי ובר קיימא מהמוצר. במסגרת תזונה מזינה, מזונות מוח בריאים כמו דגנים מלאים, אבוקדו, סלמון מומלצים. מומלץ גם כי המוח להיות מופעל על ידי מנסה פאזלים מאתגרים או תרגילי מוח כדי לעזור המוח לממש את מלוא פוטנציאל.

הקפסולות לא צריך, עם זאת, להילקח עם כל ממריצים אחרים. זה כולל קפאין. עבור רבים שרגילים קפה הבוקר שלהם, זה יכול להיות רגל קשה לבעוט. עם זאת, המטרה של התוספת היא לתת את כל היתרונות של בריאות מוח טובה בלי שום תופעות לוואי שליליות כמו חרדה או אי יציבות. למרות מוותרת קפאין עלולה להיות קשה בטווח הקצר, זה יעזור להשיג בריאות כללית טובה יותר.

איך כדאי לי להשתמש בו?

ההצעות הרשמיות תהיינה כי אתה לוקח 2 כמוסות Noocube עם כל בוקר. זה הופך אותו שני ליום. ככל שהגוף שלך מקבל היכרות עם Noocube, אתה אפילו יכול להגדיל את המינון ל 4 כמוסות ביום, אבל מה שיועצים לא לחצות גבול זה. על מנת לקבל את ההטבות ביותר ולהישאר בטוחים באותו הזמן, אתה צריך רק לצרוך מקסימום של 4 קפסולות Noocube מדי יום.

תופעות לוואי NooCube

כל החומרים NooCube נבדקו ונמצאו לא בטוח כלל. אין תופעות לוואי דווחו, כי בגלל כל אחד הוא שונה, קיימת אפשרות קטנה כי אתה עלול להיתקל תופעות לוואי קלות, כמו כאבי ראש או בחילות.

המלצות

  • “זה הולך מעבר שיפורי אנרגיה נורמלים. רוב המוצרים רק להציע קפאין עם אולי כמה ויטמיני B. NooCube משתמשת במגוון של חומרים שונים כי לא רק להגביר אנרגיה, אבל הם גם להגביר ריכוז. הלוואי הייתי מגלה את זה קודם!” -Jack, עוזר משפטי
  • “זה איפשר לי ליהנות גידול עצום של אנרגיה ומיקוד לאורך כל היום. לא רק זה יעזור לי להתרכז במשימות טובות יותר, אבל הפכתי למאזין טוב יותר גם כן. דבר זה הוביל אותי להיות מתקשר מיומן הרבה יותר.” -Patricia, עובדת סוציאלית
  • “כסטודנט, הייתי בא הביתה בתחושה של מוות מוחי. היה לי קושי להתרכז במשך פרקי זמן ארוכים. זה עשה לומד חוויה איומה. לאחר נטילת התוסף, אני יכול עכשיו לעשות את העבודה בבית הספר שלי תוך שהם נהנים גם ללמוד שוב.” -Bradley, סטודנט
  • “תמיד הרגשתי אנרגטי בעבודה עד הצהריים בערך. כלומר, כאשר הקפה התפוגג. שום כמות של בר קפאין או אנרגיה תעבוד אחרי זה. מאז שהתחלתי לקחת NooCube, הייתי שופע אנרגיה וערנות לאורך כל היום. זה נחמד שיש אנרגיה פיזית ונפשית מספיק כדי לתת לילדים שלי את הזמן ואת מלוא תשומת לב לה הם ראויים לאחר זמן בעבודה.” -Sarah, נדלן
  • “הזיכרון גדל והבהירות נתנו לי את הדחיפה שאני צריכה לקחת על מטלות עבודה קשות ומורכבות יותר. לאחרונה הרגשתי כאילו אני פגעתי רמה נפשית. זמן קצר לאחר כניסתו המוצר, התחלתי לשים לב השפעות חיוביות. בתוך 3 חודשים, קבלתי הקידום הראשון שלי ב 2 שנים. אני מאוד ממליץ על מוצר זה לכולם אם איש מקצוע או הורה להישאר ב-הבית.” -Shirley, אנליסט שוק
  • “ציפיתי ההשפעות להיות דומה לזה של משקה אנרגיה. אני לא מאמין כמה טעה. יש כל כך הרבה יותר מזה. קפאין יכול לעזור עם אנרגיה, אך התוספת גרמה לי להרגיש כל כך טוב ובריא. אני לא מבין את ההתרסקות שקיבלתי עם קפאין. אני מאוד ממליץ על מוצר זה.” -Samuel, מנהל מכולת
  • “תרגילי המוח נהגו להכין את דעתי מרגישים עייפים בוצי. עכשיו, חידות היגיון, תשבצים, סודוקו הם חלק בפעילויות האהובות עליי! אני גם למדתי לאהוב מש’ טריווית הלילה. המוצר עזר לי להישאר חד וממוקד.” -Donna, מורה בגמלאות סבתא

לחץ כאן כדי להזמין NooCube מהאתר הרשמי »

היתרונות של Noocube

  • מגביר רמות של ריכוז, מיקוד ותקופת לב.
  • מעלה את רמת הערנות
  • משפר יכולות הלמידה שלנו; טוב הבנה של מיומנויות חדשות ושימור מידע.
  • מגביר זיכרון זיכרון
  • הס להקלת לחץ מאפיינים.
  • מאט את תהליך ההזדקנות של המוח; פרודוקטיביות יותר.
  • מגדיל את זמן התגובה שלנו.
  • מעשית עבור השפעות לטווח ארוך קצר ולטווח ארוך השימוש.
  • ביצועים כלליים טובים יותר של המוח.

החסרונות של Noocube

  • הוא לא הזכיר את המינונים של המוסף. אחד זה מסקרן על תוספת Noocube ועוד כל כך היצרן. מידע זה חיוני כדי להיות מודע אם הסכום מספיק כדי לייצר את האפקט הצפוי. זה מקדם את איכות המוצר.

פסק דין סופי

כאשר גורמים כגון מחיר, איכות וכמות נחשבים מוצר זה הוא ראוי לקנות תוסף. הסיבה לכך היא שזה נמכר במחיר רלוונטי; מאוד סביר ובמיוחד יותר הבקבוקים. 60 כמוסות בקבוק עבור אספקת חודש הוא גם חיובי. המרכיבים יש כל נחקר הוכיח שהוא גדול בשיפור יכולות קוגניטיביות. עם זאת, החומרים הללו נפוצים מאוד תוספי אחרים מדי ולכן הם חייבים להציע את אותן ההטבות גם.

לחץ כאן כדי להזמין NooCube מהאתר הרשמי »

קנה עכשיו »
Gravatar Image
Zahra Thunzira is a Jakarta-based nutritionist and gym instructor. She’s also an adventure travel, fitness, and health writer for several blogs and websites. She earned her Master degree in Public Health from University of Indonesia.