סקירת Phen24: גלולת אובדן משקל מוכח 24 שעות המדהימות

Posted on

Phen24 בשבילי הוא אחד גלולות הרזיה החדשניות המדהימות ביותר בשוק. כדור המכיל הפסד מדהים 24 שעות במשקל כי הוכח קליני לעבוד גם ביום וגם בלילה כדי לעזור לך להשיג את גוף החלום שלך.

למרות שזה הוכח לעבוד היטב, אבל הגוף החלום שלך יכולה להיות מושגת רק ביעילות כשמשלבים אותו עם דיאטה, פעילות גופנית ושינה.

זו הסיבה מדוע שמתי בסקירה זו יחד כדי לעזור לך לקבל החלטה מושכלת למצוא יעילות בהגדלת חילוף החומרים שלכם, להגביר את האנרגיה שלך, שמירה על התיאבון במפרץ ולעזור לכם לישון טוב יותר כדי להשיג גוף החלום שלך. תהנה!

מישהו יכול לשאול, האם יש באמת כזה מערכת שתאפשר לך להפסיד יום במשקל והלילה? כמובן קיימת מערכת לאבד יום במשקל ולילה המשלימה שינויים תזונתיים שלך, תרגילים רגילים לישון על אובדן 24hours המשקל שלך.

ייתכן כמוני שיש ספקות עוברים לך בראש, אבל אם אתה מרגיש שאתה תקבל גלולות דיאטה לירידה במשקל כי הוא נח או נח, אתה לעולם לא תמצא אחד באתר הזה. למה? מכיוון שכל אחד מהם הונאה. הם לא בטוחים שיש מרכיבים נחותים כי הם מסוכנים לבריאות שלך.

זה לא מה Phen24 הוא. Phen24 היא אלטרנטיבה phentermine משפטי המשלב היום חזק גלולות הרזיה לילה עבור הרזיה יעילה.

בסקירת Phen24 זה, אני לא הולך לנסות ולמכור את המוצר שאתה. אני פשוט אראה לכם איך Phen24 מגביר את חילוף החומרים שלכם, מגביר את האנרגיה שלך, מדכא את התיאבון ומשפר דפוס השינה שלך, ואז לתת לך להחליט בעצמך אם המוצר הוא טוב בשבילך.

זכור, Phen24 הוא גלול דיאטת ההרזיה החזקה ביותר בשוק בגלל המינונים שלה מותאמים בקפידה 24/7 לתת לך את התוצאות הרצויות מהר!

w כובע הוא Phen24?

Phen24 היא אלטרנטיבה phentermine עם הבדל. הוא משלב תוסף הרזיה היום חזק עם תוספת עדינה, ממריץ ללא לקחת בלילה, מתן פתרון הרזיה ייחודי, דו-In-One, 24 שעות ביממה.

Phen24 תומך ההרזיה שלך שעות 24 אורח חיים בריאים כל יום כדי לתת לך כי גוף חלום. חלק מהיתרונות של Phen24 כולל:

  • מגביר את חילוף החומרים שלכם  להתמוסס בשומן עודף לחשוף יותר סקסי, רזה אתה
  • להגביר את האנרגיה שלך  כדי לתדלק פעילות גופנית סדירה, מה שמגביר את קצב חילוף החומרים שלכם
  • מפחית FOOD תשוקות ושומר את התיאבון בביי  עם Glucomannan אשר שומר לך להרגיש מלאה יותר במשך זמן ארוך יותר
  • Phen24 הלילה הוא ממריץ-חופשי, מה שמאפשר לך  לישון טוב יותר  ולקבל את שאר שאתה צריך עבור מאמצי ההרזיה שלך
  • מונע במשקל נוסף ואחסון שומן על ידי  שריפת קלוריות עודפות

מה Phen24 מכיל שגורם לו להתבלט?

הנוסחה יום Phen24 מורכב תערובת רבת עוצמה של מרכיבים  להגביר את חילוף החומרים שלך  עבור אנרגיה משופרת  ועיכול בריא  תוך ויסות תפקוד בלוטת התריס שלך.

מרכיבי PHEN24 היום כוללים:

  • קפאין

זה מגרה התרמוגנזה, על ידי הגדלת הטמפרטורה הפנימית של הגוף שלך. זה מוביל לעלייה בקצב חילוף חומרים אשר תומכת הרזיה. זה גם מדכא את התיאבון, שורף יותר קלוריות דחיפה אנרגיה.

  • חלץ גוארנה

זוהי תמצית של זרעי גוארנה. זהו ממריץ יעיל: הוא מכיל בערך פי שניים ריכוז קפאין נמצא זרעי קפה (על קפאין 2-4.5% ב זרעי גוארנה, לעומת 1-2% עבור זרעי הקפה).

חלץ גוארנה ב Phen24 היום מספק דחיפה נוספת ברמות אנרגיה אפילו טובה יותר מזה של קפה.

  • אבקת קאיין

זה בדרך כלל פלפל צ’ילי חריף בינוני נהג מנות טעם.

אבקת קאיין יכול להגדיל את קצב חילוף החומרים של עד 25%. כמו כן מקדם עיכול בריא שומר על לחץ דם תקין. אבקת קאיין ב Phen24 תומכת אורח החיים החדשים, הבריא שלך.

  • פנילאלנין

פנילאלנין היא חומצת אמינו חיונית אשר מדכאת את התיאבון על ידי גירוי לשחרור כולציסטוקינין, הורמון מעיים. לאחר הפצת כולציסטוקינין שולחת איתות למוח שלך מרגישה שבע לאחר האכילה. על ידי עוזר לך להרגיש מלא, פנילאלנין יכול למנוע אכילת יתר ביעילות.

  • יוד

הגדלת צריכת יוד שלך יכולה לשפר את תפקוד בלוטת התריס שלך, אשר בתורו, יכול להגביר את חילוף החומרים שלך, לעזור לך לרדת במשקל.

  • מנגן

מנגן עוזר לשלוט היכולת של הגוף שלך כדי לעכל שומנים ופחמימות. זה גם עוזר למנוע את התשוקה למזון ידי ויסות הסוכר בדם שלך. על ידי סיוע בתפקוד תקין של בלוטת התריס, זה עוזר לשמור על חילוף חומרים בריא, ובגלל זה גם מסייע לגוף לספוג סידן, זה מחזק עצם מטבוליות מבנה עצמות בריא מדי.

  • ציטראט אבץ

ציטראט אבץ עובד עם ויטמינים A ו- E כדי לייצר את ההורמונים המופרשים על ידי בלוטת התריס שלך. בשילוב עם ויטמין B6, אבץ מסייע גם בייצור אנזימי לבלב המאפשרים לגוף לעכל מזון. עיכול תקין מסייע לגוף לפרק מזון בצורה יעילה יותר, מניעת הסבירות של זה להיות מאוחסן כשומן.

  • נחושת סולפט

נחושת ממלאת תפקיד חיוני תגובות חמצון רבים המסייעים שומנים להמיר את הגוף ורקמות שומן לאנרגיה. הנחושת Phen24 יכול לעזור לגוף לייצר את האנרגיה הדרושה כדי לתדלק את התרגיל הכרחי לירידה במשקל.

מה יש PHEN24 הלילה?

במהלך שעות הלילה, חשוב שתשמור שריפת שומן, אך לא תצטרך להגביר את האנרגיה של Phen24 יום. זו הסיבה Phen24 הלילה הוא ממריץ ללא, שמירת המאמצים שריפת שומן שלך עד בעוד המכיל מרכיבים המקדמים הרפיה כדי לסייע לשינה הנינוחה כי הוא כל כך חיוני לירידה במשקל שלך.

מרכיבי NIGHT

  • Glucomannan

Glucomannan שומר אותך מרגיש מלא יותר למשך זמן ארוך יותר. האם סיבים תזונתיים, אשר סופגים מים ושומרים על תחושת השובע, ביעילות, תוך שמירה על התשוקה שיכולה לסכן את הדיאטה במפרץ.

  • פיקולינט כרום

פיקולינט כרום כתוספת שימושי בבניית שרירים, שריפת שומן חילוף חומרי פחמימות. נוסף להטבות אלה, כרום מסייע הובלה של גלוקוז, מזרם הדם לתוך התאים שלכם. הנה, גלוקוז יכול לשמש כדי להפוך את macronutrients שאתם אוכלים – שומנים, פחמימות וחלבונים – לאנרגיה.

  • ביוטין

ביוטין קשורה לעיתים קרובות עם שיער ציפורניים בריאות, אבל זה גם מסייע לירידה במשקל. כמרכיב חשוב של אנזימים הפועלים לשבור שומנים, פחמימות, וחומרים אחרים בגוף, ביוטין מסייע למנוע אחסון שומן עקב צריכת קלוריות עודפת.

  • כולין ביטראט

זה נלחם בעייפות, נותן לך את האנרגיה כדי לעבור האימון (ויום) בלי ליפול קצר על המאמצים שלך במשקל.

  • מוליבדן (נתרן Molybdate)

התאים של הגוף שלך לא יכולים לייצר אנרגיה בכוחות עצמם. אבל עם מוליבדן, הם יכולים להשתמש macronutrients שבור למטה כדי ליצור אנרגיה. סוג של אנרגיה זו אינו רק לתדלק יום האימונים שלך. הוא גם עוזר לך לעכל את האוכל שלך, מסדיר פעימות הלב שלך, מקדם תפקוד שריר בריא, ויוצר חדש, תאים בריאים.

  • חומצה פנטותנית (ויטמין B5)

הידוע יותר בכינויו ויטמין B5, חומצה פנטותנית מסייע לגוף לעכל את המזון לאנרגיה תוך סיוע הכבד שלך חילוף חומרים רעלים שיכולים לעכב את המאמצים שלך במשקל.

  • תיאמין (ויטמין B1)

כל שמונת ויטמיני B, כולל ויטמין B5 שהוזכרו לעיל, לעזור אוכל להמיר את הגוף, במיוחד פחמימות, לגלוקוז שהוא יכול להשתמש כאנרגיה. ויטמין B1 אינו שונה – זה גם עוזר שומנים metabolize גופך וחלבון, הבטחת שאתה מקבל את כל החומרים המזינים שאתה צריך מהמזון שלך.

  • פירידוקסין הידרוכלוריד (ויטמין B6)

למרות כל ויטמיני B חיוניים, ויטמין B6 היא אחד החשוב ביותר. זה ממלא תפקיד במעל 100 תגובות אנזים בגוף, בעיקר במטבוליזם של חומצות אמינו וחלבונים חשובים. ויטמין B6 היא אחד הליקויים הנפוצים ביותר, אך עם Phen24 הלילה, אתה לא צריך להדאיג את עצמך עם זה.

  • תמצית תה ירוק

שומן יכול לא להישרף עד שזה נשבר בתאי השומן שלך עבר הדם שלך, אבל מתחמי תה ירוק יכולים להגביר השומן שלך בוער הורמונים. ונוראפינפרין הוא חומר כימי המורה תא שומן כדי לשבור שומן. EGCG, נוגד החמצון העיקרי הנמצא בתה ירוק, מעכב אנזים האחראי על פירוק נוראפינפרין. התוצאה היא עליית ונוראפינפרין, אשר יכול להגדיל את כמות השומן בגוף שלך מתפרק. הוא אפילו חשב כי קפאין ו EGCG, אשר שניהם מתרחשים באופן טבעי תה ירוק, לעבוד יחד בגלל הקפאין פועל פעולה זהה לזו של EGCG. משמעות הדבר היא יותר אובדן שומן כי תאי השריר שלך, יחד עם מבני גוף אחרים, ישתמשו שומן לאנרגיה (כי אז אתה יכול להשתמש במכון הכושר).

  • חומצה אסקורבית (ויטמין C)

עזרי הוויטמין C במטבוליזם חלבון ועושה זאת תוך חוסמת את הסינתזה של חלבונים הידועים כגורמי זיהום ודלקת. כלומר, אם אתה הולך לחדר הכושר לעתים קרובות, ויטמין C מפחיתה שיעור ההחלמה שלך אחרי אימון. מחקר גילה כי מי לקחת ויטמין C מספיק לחמצן 30% יותר שומן במהלך תרגיל מאלה עם ויטמין C. הנמוכה

  • חלץ Griffonia

נגזר מן הזרעים של צמח אפריקני.

חלץ Griffonia משמש ליצירת 5-HTP. חומר זה מייצר מצב רגוע, רגוע נפשי כי הוא חשב לשפר את איכות השינה. מחקרים מראים כי מחסור בשינה משנה הורמונים המסדירים-רעב, גורמת לעלייה בתיאבון ורצון עבור מזונות קלוריות צפופה. עם הרגעת מרכיבים כגון חלץ Griffonia, Phen24 הלילה משפר את השינה, מניעת שינויי ההורמון שיכול להשפיע אובדן השומן שלך באופן שלילי.

  • חלץ כשות

כשות ??? אולי הדבר הראשון יגיע דעתך כנראה בירה. אבל החלקים היבשים של צמח זה משמשים יותר מסתם המבשל שלך! חלץ כשות משמש באופן קבוע לטיפול בנדודי שינה והפרעות שינה אחרות. הכשות חלץ ב Phen24 לילה, יכול לעזור לך להירדם מהר ולישון טוב יותר. החלק הטוב ביותר הוא כי לשינה נינוחה תומכת ההרזיה שלך, המציעה יתרונות רבים אחד! מחקר של מעל 200 נבדקים מגלה כי תוספת קבועה של תמצית כשות מפחיתה שומן בגוף, במיוחד סביב אזור הבטן.

יתרונות Phen24 מעל גלולות דיאטת הרזיה אחרות

עם שילוב רב עצמה של מרכיבים שמפעיל את חילוף החומרים שלכם על ידי יום ושומר השומן שלך לשרוף היטב אל תוך הלילה, Phen24 בעיטה-מתחיל מאמצי ההרזיה שלך בצורה יעילה יותר ובטוחה יותר מאשר מוצרים אחרים.

שני-in-One זה נוסחה מספקת פתרון הרזיה יעיל שנותן לך את התמיכה הדרושה גם ביום וגם בלילה כדי ליהנות מוצלח, ירידה במשקל לאורך זמן. עם PHEN24, המסע שלך במשקל מתבצע תמיד.

Phen24 – סקירות של לקוחות

לאחר סורק את האינטרנט עבור ביקורות Phen24 משתמשים אמיתיים, להלן כמה משוב משוחד שאספנו מקבוצות שונות ופורומי הרזיה מאנשים שלמעשה משמשים המוצר.

“התחלתי להשתמש Phen24 כמו 10 ימים לפני ואני מעולם לא נהניתי בשנתית כמו שחייתי במשך הימים האחרונים. אני נרדם מהר ובלי תשוקה באמצע הלילה “-. ג’ולי

“אני אלרגי לקפאין אבל השתמשתי הגלולה הזו במשך חודש עכשיו. אני חייב להודות כי במהלך הימים הראשונים התמודדתי עם כאבי ראש ובחילות אבל אני טוב עכשיו. אין יותר תופעות לוואי לאחר חתכתי קפאין אחר ממקורות אחרים “-. ולריה רוברטס

“אני עוקב אחרי משטר דיאטה נכונה ופעילות גופנית תוך לקיחת הגלולה ואני חייב לומר והתוצאות היו מדהימות. הוא החודש השני שלי לוקח Phen24 ואני יכול להבטיח לך בתוך זמן קצר לא תהיה לי גוף חלומי “-. אלישיה פוקס

איך מטבוליזם קשור הרזיה?

עד כמה בטוח  PHEN24 בשבילך?

האם בטוח לשימוש וזה טבעוני / צמחוני ידידותי.

כיצד ניתן להשתמש PHEN24?

Phen24 יום:  כמוסה אחת יש לנקוט בכל בוקר אחרי ארוחת בוקר עם 1 עד 2 כוסות מים.

Phen24 הלילה : שתי כמוסות צריכות להילקח 15 דקות לפני ארוחת הערב שלך, עם 1 עד 2 כוסות מים. מכיוון Phen24 הלילה אינו מכיל חומרים ממריצים, לא יהיו הפסקות לשינה שלך על ידי לקיחה אותם בלילה.

סיכום סקירת PHEN24

Phen24 ממריץ את חילוף החומרים שלך ושומר אותו במשך כל הלילה, זה מפחית את התשוקה הערבה שיכול לסבך את מאמצי ההרזיה שלך ועוזרת לך לקבל את השינה משקמת אתה צריך להסדיר ההורמונים הרעבים שלך ולקבל החלטות טובות יותר דיאטה במשך שעות ההערות שלך.

הנה הסיבות מדוע Phen24 הוא טוב בשבילך:

  • מגביר את חילוף החומרים שלכם
  • מגביר את רמות האנרגיה שלכם
  • מפחית את תשוקת הערב שלך
  • מקדם שינה טובה ומעודדת התמוטטות שומן במהלך הלילה
  • ערבות בחזרה כסף 60-יום
  • משלוח מהיר חינם ברחבי העולם על כל ההזמנות

Phen24 נרכש מדף המכירות הרשמי שלה בלבד. נצלו חיסכון המיוחד שלה על ידי רכישת חבילות מרובות.

1 BOX
$74.99
Retail: $84.99
Savings: $10
buy now »
2 BOXES + 1 FREE
$149.99
Retail: $224.99
Savings: $75.00
buy now »
3 BOXES + 2 FREE
$224.99
Retail: $374.99
Savings: $150.00
buy now »

לחץ כאן כדי להזמין Phen24 מהאתר הרשמי »

קנה עכשיו »
Gravatar Image
Zahra Thunzira is a Jakarta-based nutritionist and gym instructor. She’s also an adventure travel, fitness, and health writer for several blogs and websites. She earned her Master degree in Public Health from University of Indonesia.